Tjillevippen

Hallå! Ledsen för dålig uppdatering.. igen...

Ja du Lisen de går lite sådär med körkortet.. har lite svårt att greppa körningen, men de går sakta bättre och bättre. Är lite nervös inför nästa vecka. Körningen fixar jag i stort sett rätt bra, de är bara den där FÖRB**NNADE kopplingen..
Men som sagt de går bättre och bättre :) Teorin behöver ännu pluggas på eftersom den har kommit lite av sidan just för körningen. Och min stackars pappa som är tidstressad nog som det är kör ju så mycket med mej som han kan. Tack underbara pappa <3

Så vi får se hur de går på Onsdag för då har jag teoriprovet och sen Tordag är uppkörningen. Så lite pirr är det :p


Förövrigt är kontraktet på lägenheten nere i Malmö påskrivet, fast de kanske jag har sagt?
Men hur som längtar vi och planerar en massa! Vi ska våldgästa Hanna änd the Lundström family i sommar också.. Mohaha ;)

Johny är nog också lite nervös inför torsdag, fast av andra anledningar. Min lilla tuss ska opereras, GUBBEN min har fått ljumskbrock.. men de är en snabb och väldigt smidig operation så han får komma hem på kvällen igen.


Så mja så ligger de väl tid för övrig. Riktigt skön ledighet har de vart! Har haft ledigt sen i torsdags HÄRLIGT! Har precis var och käkat på texas longhorn, ritkigt gott och bra priser, så de rekomenderas, sen att de är ett stenkasst hemmifrån gör ju de inte sämre, höh ;)

Kommentarer
Postat av: SARA.

jag håller tummarna för dig!!

detta fixar du :)

2010-05-17 @ 23:02:15
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0