Teorin avklarad.

Yes, yes, yes jag klara teorin! :D

Fan jag kunde värsta mycket av boken och hade suttit och lärt in allt de där jag inte kunde. Så får jag massa skit frågor jag aldrig sett förut med luddiga svar och bah..jaaaahaaa, de här lär ju skita sej!

Men NÄ! NÄNÄNÄ!! Jag klara de WOOOHOOO! Fick 59 rätt av 70. Lite irriterande är att precis innan jag klickar "avsluta provet" så ändrar jag två frågor. hade jag inte gjort de hade jag fått 61. Men aja skit samma jag blev godkänd! :)

Nu är det bara uppkörningen imorgon kvar!



Och hallå! va fan är de för jävla super flash lampor dom har i sitt lilla fotobås?! Mina ögon fick ju damp, på nått jävla sätt sitter jag och höjer ena ögonbrynet  och ser helt pissed ut på varende kort jag tog, (vissa fall vindögd, haha). WTF!? Så såg ja ju inte ut när man tittade in i spegeln. Haha vill inte visa mitt körkort sen när jag väl får det.. :p

Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis! Och lycka till imorgon :)

2010-05-19 @ 18:54:51
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :) Jo de lär nog behövas lite, haha lär va så nervös..

2010-05-19 @ 23:22:33
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0