De bidde inge körkort.. än..

Nej jag blev kuggad. Jäkla skit. Grejen var att de gick väldigt bra egentligen, sen skulle vi ut på landsväg så ville han att jag skulle svänga vänster vid svaidestugen.

Jag hade bra koll och allt men sen sa han att om 1 km kommer jag se en skylt där jag skulle svänga vänster. efter ett tag säger han att "nu kommer du snart se den", och jag började titta och titta." Nu kan du se den" sa han efter en liten stund. Och jag TITTADE och TITTADE... inte faan såg jag någon jäkla skylt?? Började bli nervös att jag åkt förbi den eller nått, men sen såg jag den entligen. Och vad händer då?

Jo jag blinkar INNAN jag tittar bak. Inte för de va värsta grejen, jag höll ju ännu min placering, men när jag tittar bak ser jag att bilen som legat bakom mej ett BRA tag har gått ut till mittenlinjen. De va ett gammal par så ja tänkte okej va håller de nu på med då? Men går ändå ut till mittenlinjen ja med efter som de inte blinkte eller nått. Då DÅ blinkar gubbfan att han ska köra om. Men va i helv*te tänkte. Så jag sa de "va håller dom på med, tänker de köra om??". Uppkörningsgubben bah: "aa stäng av blinkersen och gå ut på väggrenen."
Och medans jag håller på med de, så går gubben tillbaka till sin vanliga placering och slår också av sin blinkers. MEN VA FAAN..! Fattar inte hur sjutton han kunde få för sej att börja kör om mej när han ser att jag blinkar och börjar gå ut?!
Så jag släpper förbi gubb S.A.T.A.N och så gör jag min vänstersväng.

Så detta va va jag kuggade på, han tyckte jag hade dålig koll bakåt vid vänster svängen och inte visste hur jag skulle göra i situationen. De mest irriterande är bara att jag VET JU att jag skulle ha gå ut på vägkanten och släppa förbi bilen bakom först innan jag blinkade. Så jag fattar inte varför jag inte gjorde de. Jag va bah så nervös att se skylten så när jag väl såg den började jag blinka.. FAN FAN FAN.

Sen va de 2 små saker han påpekte men han sa inte att de var nått så, utan bara nått jag skulle tänka lite mer på. För han tyckte jag körde bra och hade rätt bra blick och så. Så jag frågade lite så där om man kunde säga att "statskörningen va godkänd men inte landsväg." Han bah jo, så nästa gång kommer du definitivt klara de!

SUUUUUUUUUUUUUUUURRRRT!

Kommentarer
Postat av: Lisen

ha ha jag blir så full i skratt"ler" åt historian, men när du står med lappen i handen så kan du se tillbaka på detta med stor portion humor

snart kommer du glidande hit skall bli KUL

Kram och nästa gång fixar du det

Lisen

2010-05-22 @ 21:11:33
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0