Då va det första maj.

Fort går det väldigt fort..

Vi gjorde inge speciellt igår. var i flundreviken och såg en döende eld med Jusse och Jensa. Jusse drog lite senare så vi satt och spelade lite fotboll. Sen fick vi för oss att gå ut och sätta oss på lillebror. Men sen vid 1 så tänkte vi gå ner till hamnplan för kul. Jag skulle se om Thim va där, visste inte om han var istan eller inte. Han skulle ju sova vid oss men hade inte hört av han nått.

Och jag säger bara BLÄ för Hamnplan5! Jag tycker synd om alla 18 åringar nu. Fan när vi var 18 var de faktiskt riktigt kul på Hamnplan, De va mycke folk och bra musik och man kunde dansa natten lång. Hamnplan har förfallit. De är inge folk, skit dålig musik, de enda som går är den där jävla techno "musiken" som går om och om och OM. De är samma rytm hela tiden och folk bara står och trycker. Och på de står de ett par töntiga "DJ:s" Med bakåthammat hår och diggar till och tror att dom är SÅÅÅÅ GRYYYMMAAA.. haha asså seriöst? Vet inte om man bara har "vuxit" ifrån de eller om Hamnplan nått botten..

Jaja, vi ska ut till Fårö i efter middag. Jusse hade stora planer som blev väldigt små.. Men aja vi får gära de bästa av de. De blir i alla fall Sanna, Jusse, jag, Johny och Jens. Vi tänkte väl grilla och dricka lite. Kan faktiskt inte säga att jag är allt för på. Min förkylning har ju inte blitt ett dugg bättre. Hostar som en galning, hade egentligen bara viljat stanna hemma och tatt de lugnt och vårda min lilla hals. Men då hade jag troligen blitt lynchad.


Kastar in lite bilder imorgon.  Hoppas ni får en fin lörsdag! :)



Kommentarer
Postat av: Lisen Lundström

hur går det med lappen??? du pluggar väl inte i hjäl dej nu gumman??

Kram Lisen

2010-05-11 @ 10:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0