Sorry

Ledsen för att jag inte skrivit så mycket. Jag har inte orkat. Har gjort andra saker. Som att shoppat ^^.
Har vart på stan idag med min söta Juss, vi har tittat, provat, köpt och lånat till kläder haha :)

De blev lite inköp får visa imorgon eller nått :) Har massa plagg som hänger i garderoben med prislapparna kvar.. Har inte blitt att man hunnit använt dom till nått, har köpt lite vår och sommarkläder som inte heller går att använda nu.

Var sen på gymmet också svettades 1½ timma. Gud så skönt de är ! :)

                                     
                                           Precis innan jag gick och möte Jusse på stan.
                                           Det var sol idag ju, så skinnjackan åkte på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0