Internetshoppar är beroende framkallande

                
Gud jag vet inte hur länge jag kan sitta och titta på alla internetshoppar. Lägger allt jag egentligen skulle vilja köpa i varukorgen. Men inser sen att de inte går att köpa allt jag vill ha. Så jag tar bort lite av kläderna. Tittar igen på resten och bah: ärsch jag behöver inget. Sen går man till nästa internetshop och gör PRECIS likadant.

Vad är det för fel på mej?

Tycker egentligen inte om att handla på nätet eftersom jag alltid vill testa kläder innan jag köper de. För de är så mycket som ser så snyggt ut men sen när man får hem de så bah: VA ända in i helvete, beställde jag verkligen de HÄR!?

Men de är så härligt att se alla snygga kläder och bah fantisera om vad man själv skulle kunna ha det till. Stan är allmänt farlig att gå på. De är så otroligt mycke snygga vårkläder nu så man kan ju inte hålla sej heller =/ Detta är inte bra då jag egentligen behöver spara.

Men kläder måste man faktiskt ha, man kan ju inte gå näck och frysa ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sitter du också och lägger i varukorgen och sen ångrar du dej, haha, jaaag med. Jag håller med, de är så mycket snyggt nu. Det är FARLIGT!

Hoppas allt är bra med er :D

Pusss

2010-03-18 @ 10:15:06
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0