Gran Canaria nästa ;)

PUST! Vilken stressande dag.  Kom hem från jobbet försökte packa, städade, packade, fixat, ordnat och donat, packade lite till... packade om. Packa i packa ur. Diskade. Handlade. Packade de sista. Förde över musik till mobilen. Packade om.

De känns fortfarande som jag har glömt att packa ner något samtidigt som jag får den där lilla känslan att "fan, väskan går inte till.. kan jag ha packat för mycket igen??".

Men så nu är allt klart. Nästan. Ursch ska upp om 4½ timmar. Och sen går båten vid 7.05.. Härligt. Får sova på båten. Planet går i från skavsta vid 16:15. Vi kommer väl ungefär vara nere runt 9-10.. förhoppningsvis i alla fall. Ne ska borsta tänderna och sen ner i sängen :)

FAN va härligt de ska bli med lite solsemester igen!! :D

          
            Någonstans där på den 5km långa stranden ska jag ligga nu i en vecka och steka ^^


Puss och kram till er alla! Kommer tillbaka den 1/4 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0