Äntligen frisk!

Åh så dålig jag blitt på att blogga nu! Men jag har vart hemma och sjuk så de har inte hänt speciellt mycket.
Har mest suttit i photoshop och fixat med en tjejs blogg.( Jätte gullig tjej. Så de var kul att göra en blogg till henne, hon har vart så himla tacksam. Så de är roligt när de är så! ) Ska visa hur den blev snart :)

Sen har jag faktiskt suttit och pluggat Bonnierstrafik skola en massa. Har dock bara kommit halvvägs i programmet, men jag kör övningarna flera gånger så de ska sitta klokt. Och de känns faktiskt som de gör de. Om bara snön kan smälta bort så man kan få övningsköra snart också..


Idag har jag vart på jobbet. Gick hem i måndags och har vart hemma tisdag, onsdag. Men nu e jag helt kry :) Onsdags kändes lite onödigt, men kände mej hängig hela tisdagen och hade ett sånt "tryck" i huvudet hela dagen. Vaknade däremot upp i onsdags och kände mej helt frisk och pigg!
Så idag har vi vart och gymmat. Hu de var alldeles för länge sen nu, men vi har haft våra anledningar. Men nu blir de hårdträning sista veckorna!

Mitt godis förbud går förövrig rätt bra tycker jag. Dock va väl helgen lite njaaa.. Eftersom de blev både pizza (dock barnpizza som jag inte ens åt upp, Vesuvio med paprika och bea på sida om, DAMN IT'S GOOD! ) och sen så blev de maxburgare på söndagen. Men de blev bara burgaren. Inge pommes eller dricka. Körde vatten men så drack jag lite av Johnnys kola dock.. fy..
Men annars har de väl gått rätt skapligt.. för den som vill veta? haha


                        
                    
Hörlurar is the SHIT, har svårt att koncentera mig utan dem. Man blir helt inne i de med dem på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0