Skallebank

Fan skulle kunna skjuta av mej skallen just nu. Har SÅ jävla ont! Haft de sen jag kom hem från jobbet vid 10, härligt!

Ursch blir bara så sur, man orkar ju inte göra nått, och trött är jag, hela tiden. Jag bara hoppas jag inte håller på och blir förkyld eller nått. De går runt något på dagis, för alla ungar sitter och snorar. Många är hemma med feber och ont i huvudet. Jäkla snorungar bara de inte har smittats..  Nej åh va jag kommer sakna dom, fan vilka gulliga ungar! Så härligt när man kommer dit och de genast kommer 5 ungar springandes och bah: SAAAAANNNDRRRAAA!!

Ska bli så jäkla skönt med fredag imorgon! Sen KIZZ på lördag! :D Fan va kul de ska blir!
Nu ska jag ställa mej i duschen och dunka huvudet mot väggen.... Måtte detta släppa snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0