Fynd från Bikbok

I torsdags när det var studenten i Visby hade Bikbok 50% rea på allt i affären. Så jag va tvungen att kika lite. Och de hade nog halva gotland gjort såg de ut som. de var kläder över allt och huller om buller i hela affären, haha att man ens hittade något i den röran! Jag kom ju dit lite senare så de va rätt urplockat. Men efter nästan 1 timma i affären, ( två provrums besök, 6 varv, och kötid) så hade jag hittat dessa tre och kände mej rätt nöjd. Visst hade man kunna köpt mer, men de känns rätt mycket "den här är typ rätt ful, men den är ju så billig!". ca 350 kr gick de på. 350 kronor de kallar jag fynd! :)

   
   
       (Så här såg provrummet ut, halva golvet var fullt av kläder ,så man själv fick knappt plats, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0