Dagens klädval

Sittter och väntar på att höra av Mikaela, så jag slänger in dagens klädval medans jag väntar. Hon och hennes kille kom till gotland i förrgår natt. Så vi ska nog ses idag och hitta på något. Har aldrig träffat hennes Peter så de ska bli kul att se va de är för person! Dom har vart och sett på studenten i Klinte. Så dom skulle höra av sej efter de nån gång. Vill träffa henne NU, faan va jag har saknat de flickebarnet! :D

                     
                                  (Blus och strumpbyxor från bikkok, shorts åhlens.)

Kommentarer
Postat av: Lisen

hello

minst 4 timmar ner får ni räkna med, och då är det nog ingen paus precis

men vi höres, klart vi måste ses, vi kan ju käka pitzza i vårsta fall

eller RISGRYNSGRÖT???? det skall man ju ha som inflyttningsfest, men jag ror inte jag vill ha något av det"ler" men man kan väl offra sej

Kramen

2010-06-09 @ 19:04:37
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0