Ansiktsbehandling

Har nyss kommit hem, va på ansiktsbehandling på Studio Blå här i Visby för ungefär en timma sen. Helt underbart! Har aldrig gjort någon ansiktsbehandling förut, så fick jag ett presentkort förra året när jag fyllde 20 av Johny. Och de har bara inte blitt av att gå dit, sen kom jag på nu att GUD den går ju ut i slutet av Juli och vi åker flyttar ju om två veckor. Så ringde och beställde tid igår så idag vid 11:15 var jag där en timma och blev ompysslad. Shit så skönt de var att ligga där och få ansiksmassage med krämer och grejer, fick massage på armar händer och ner över bröstkorgen. Haha gud höll ju på att somna hur mysigt som helst! Däremot var de inte lika härligt med porklämmning, haha! AJ va ont de gjorde på näsan, men de va bara lite hon gjorde. Innan la hon en blöt varm handduk över ansiktet så bara munnen och näsan inte va täckt. Jäklar va inte berädd på att den skulle va så varm! Men efter ett tag blev de väldigt behagligt. Att man inte gjort något sånt här tidigare! De borde fan varje tjej göra minst en gång om året.

Ska ni till Studio blå på något liknande så vill jag bara säga att Jane Liljegren va jätte bra! Så vill ni boka någon speciell så rekommenderar jag verkligen henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0