A.N.D.A.S

Ska ha min andra uppkörning idag, eller rättare sagt nu vid 9.
Fan va nervös jag är! Satan också. Första gången va jag inte alls nervös. Men den här gången känns de verkligen, mycke för att jag MÅSTE klara de nu! Känns som de e lite mer press denna gång, just för de är andra gången och flytten börjar närma sig.

Fan har inte haft någon körlektion sen förra gången, men har kört lite med pappa så de känns ändå rätt bra. Jag skulle definitivt klara av ett körkort känner jag och nu vill jag ha mitt!

Men fan är bara så rädd att göra något fel och kugga igen..


Men nej.. nu ska jag snart åka och hämta hem mitt körkort!!



(OM ni inte skulle höra nått ifrån mej, är de för jag ligger i foserställning i duschen och grinar.. )


Kommentarer
Postat av: Lisen

milda matilda, hör av dej så fort som möjligt blir rent nervös och Hanna är inte hemma förrän gud vet när i kväll så där får man inget veta

LYCKA TILL

2010-06-01 @ 09:42:56
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0