Min dag i bilder.

                          
                
                
                 
                
 
(JAG HITTADE KAMERALADDAREN! WOho!)
FI FAN vilken otroligt varm dag! Blä de e så man smälter, vaknar tusen gånger om nätterna av att de e så varmt! Idag knackade det på dörren vid kl 10, och där ligger man i sängen helt nudie med röven i vädret. Igår va de två killar som va här och fixade med värmen i alla elementen så idag skulle han tydligen kolla att allt funkade som de ska. På en söndag...

Vi gick till bageriet tvärs över vägen och handlade nybakt frukostbröd som vi sen åt i trädgården. Vi försökte sola sen men de va så fruktansvärt varmt, och ännu varmare är det inne så vi drog till Barsebäckstranden och la oss. Och när vi åker dit upptäcker vi ett stort jävla molntäcke som lägger sej precis över stranden. Två tummar upp! Så vi plaskade lite i vattnet, Johny lyckade doppa sej, jag tutschade ändan, längre kom jag inte. Sen blev de lite sol äntligen. klockan 5 drog vi till Lund och mötte upp Hanna och gick på bio. Efteråt satte vi oss på en uteservering och käkade lite. Jätte mysigt! :) Vi har eventuellt planerat in Göteborg på Fredag. :D

Nu ska jag gå och sova i min varma svettiga säng.. Mmmm...! 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jösses vad ni ligger i, skall ni bese hela södra sverige på 1 vecka i denna värme??

Ni får snart komma hit, vill se er nyskåningar

KRAM

2010-07-05 @ 11:47:14
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0