Helgens bravader

Igår var vi på IKEA och bytte byrå, (jag kom på att vi inte alls hade två meter mellan sängen och dörren, utan mer snarare en halv meter..Hmm?) Mötte sen upp Hanna i vår lilla ICA affär, så åkte jag med henne en snabbis till center syd och kikade in på H&M där Hanna kände hela personalen. Råkte köpa ett par skor.. de va inte alls meningen, bara hände..typ. Sen åkte vi hem och grillade och bakade rabarber paj och spelade spel. Dock ville 2/3 delar av församlingen se FOTBOLL(?!?) Så tyvärr fick jag också sätta mej och se. Sen åkte min kära Hanna hem. ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR att ha min fina vän nära igen! :)

Idag har det blitt gräsmatte hångel, IKEA-byrå-bygge (som att lägga ett 1000 bitars puzzel ungefär), bubbelbad med tända ljus och bok, kvällsmys på Barsebäckstranden och till sist marsmellow-(lära sej stava någon gång kanske?) grillning i våran lilla trädgård. Helt okej dag.

Imorgon blir det första stranden, lär nog inte bli nå bad, frös tårna av mej idag när vi vadade i havet. HAHA kom en naken unge med snoppen fladdrandes i full kariär mot Johny och stannar upp bakom han och bah tar världens satts och sparkar till i vattnet så världens flodvåg kommer på Johnys shorts. Ungen börjar garva och gör samma sak en gång till. Haha jag höll på att dö. Johny bah börja garva helt paff: HAHA MEN VA GÖÖR DU!? Skit lyckling hoppade den nakna ungen iväg genom vattnet. Tänk om man hade tagit ett rejält nacksving på ungen och bah doppat han och samtidigt vrålat: NÅ UNGJÄVEL HUR ROLIGT ÄR DET NU DÅÅÅ!??! Haha, Rödhårig va han också.. haha. Så blir det bio i Lund med Hanna imorgon också! Eclipse blir det. Johny hänger också på om hans shorts hinner torka ;)


Vår kamera är för tillfället död och vi kan inte hitta laddaren..bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0