Grattis världens bästa Pappa!!

         
Idag fyller världens finaste pappa år! Min pappa :)

Ringde och grattade förut idag. Fan vi hade sagt lite så där "halv" bestämt att vi skulle fira han på Söndagen innan vi åkte eftersom vi inte va på Gotland idag. Tror ni någon kom ihåg de? Ne, alla hade glömt de..(inklusive pappa).
Så kom jag på de för någon dag sen, för jag funderade över va man skulle köpa till pappsen. Då slog de mej:
"GUD VI SKULLE JU FIRA HAN I SÖNDAGS!!!!"... Gud fick värsta paniken. Hu så dålig man kände sej. De e bara för man hade bestämt en annan dag, för jag vet ju att han fyller år idag, den 6 juli. Så hade vi fullt upp med alla möjligt där hemma. Träffa kompisarna en "sista" gång och så va de massa förberedelser eftersom vi skulle åka på måndag morgon och allt skulle in i bilen. Så mitt i allt glömde vi bort att fira min fina pappa.

Men pappa när ni kommer ner om en vecka. Så ska vi fira dej ordentligt i ställe!!
Älskar dej vet du <3

Kommentarer
Postat av: håkan wahlgren

jo jo man kan ju alltid hoppas att man blir ihågkommen då, bara skoja min lilla tös

2010-07-04 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0