Nyår!

Hahah de här e de få bilder jag har från nyår. Många var väldigt mörka, andra suddiga, vissa ose-bara:p Man var väl inte så där heel nykter riktigt, därav alla grimarser och den otroliga skärpan på bilderna ;p Hade kul på nyår. Tack vare mina flickor och underbara pojk. Åh va jag älskar er! Saknade dock Sanna och Mikaela, hade vart kul att fira allihop! <3

                         

                         

                                   

                                                   Älskade älskade flickor !! <3 <3

Kommentarer
Postat av: H.

ÅHH!! Gud vad ja saknar dej! Haha vilka bilder, fi sattan va de snöade! Tack igen för att ja fick sova hos er! Puss min söta vän<3

2010-01-13 @ 23:04:44
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0