Nya stövlar :)

Jag har förälskat mej i ett par stövlar (IGEN). Har testat dom fram och tillbaka och vridit och vändat på dom, men när de kom till kritan kände jag att 600 var lite mycket fastän att dom var nedsatta.
Sen efter lite fundering så kom jag på att jag fick faktiskt 500 av farmor i julklapp. Och den 500 lappen har legat i min plånbok och tryckt nu ända sedan julafton, och jag har inte hjärta att spräcka den heller. Och till slut kom fram till att fan ja kommer ångra mej om jag inte köper dem! Och köper jag dem inte, kommer jag använda min 5 hudring till massa skit istället..

..Så jaa.. nu står dom i min farsu ^^,  


         

            


Update: Såg idag att dom hade slutrea i skoaffären, så gick in för att kolla.
Och jajjemen mina stövlar var nu nedsatta till 400. Som tur var hade jag de fortfarande orörda i samma kartong och påse. Så jag frågade om de skulle gå att "lämna tillbaka" och sen köpa för rea priset, vilket jag fick. (Haha snåla jag, de e lite tunt just nu i plånboken, så bor jag ju så nära skoaffären). Otroligt snällt av dem i affären. Och glad blev jag.

600 , 400:- fick jag ge för mina stövlar..  ;D

Kommentarer
Postat av: mamsen

hej du din lilla skofetisch men läckra är dom

pussokram mamsen

2010-01-14 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0