Julafton :)

De här är bara korten från början av julaftons dagen. Sen på kvällen firade vi med Johnys familj. Tyvärr tog jag inga kort då, vet inte varför, men de blev tyvärr inga =/ Men här är korten från hemma vid mej :)


                               
                                                                   Alla julklappar :)

                                         
                                                  Fikat precis innan Kalle.. Förresten..
                                                kom på att jag aldrig fick någon snickers! 
                              Dom var plötsligt borta när jag skulle ta en .. men jag har mina misstankar.. ;)


                                 
                                                                 Nästan hela familjen... 
                 Tyvärr blev de enda två korten på pappa jätte suddiga och mörka så men ser inte så mycket =/


                                   
 Jag fick en julgran!! ;) Haha mamma och pappa hade slått in mitt nintendo ds i de här jätte kartongen så jag inte skulle se att de var ett. Tyvärr öppnade jag Thims julklapp först, vilket var ett spel till nintendot. Så de va lite synd, men jag uppskattar verkligen den gulliga tanken. haha jag trodde nästan de hade köpt skider eller nått :p

                                  
                              Haha och detta är en liten del av hur de såg ut efter all julklapps öppning ;)




                                        Jag hade en helt fantastisk jul, tack älskade familj och svärfamilj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0