Älskling och Jag 2 år, 1/1-10

Jag och Johny firade 2 år tillsammans och 1 år som förlovade nu den 1/1 också!
På fredagen skulle vi ha mys och gå ut och äta och greja.. MEN SCHOOSAN..


Vi vart ju bakis och Hanna stannade till klockan 6. Så fick jag mensvärk och trodde att jag skulle dö, så jag låg på soffan hela kvällen med en filt virad runt magen. Johny sötnosen åkte och köpte lite mat och gjorde "grillad kyckling med klyftpotatis och rödvinsås". Så såg vi film och myste istället :) De blev inte heeelt som vi hade tänkt oss där. Så vi bestämde att vi skulle ta och fira vår dag på lördagen istället.

Så på lördagen så såg vi först bio med min familj, sen bjöd dom på fika. Så gick vi lite kort på stan sen gick vi ut och åt på munken. Sen lite innan 10 kom ett par kompisar dit, så vi satt och snackade och dansade till klockan 1. Jätte mysig dag. haha de va så fredagen egentligen skulle va ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0