Jaaa äntligen!

                                   

Okej pappa jag ska va helt ärlig, och jo jag skäms!
Jag hade råkat få sönder batteriladdaren till Dell datorn.

Jag hade ställt Dell datorn på skivan under vårt förra soffbord. Och självan skivan hade gått sönder lite så ibland gled den ner.
Sen kom jag hem och datorn låg under bordet och antog att katten hade vart uppe på skivan och då vippat ner den så datorn måste åkt ner och tydligen råkat åkt ner med laddkabeln ner mot golvet. För på något sätt va den helt böjd. Och jag skulle försöka böja tillbaka den lite, och då måste något gått snett för sen ville inte datorn laddas. De gick att ha den igång med laddaren i. Men den laddades inte.

"FUCK"

Så jag har letat massa efter en ny laddare. Och efter mycke letande hittade jag en på tradera som passade just denna data. Så 350 spänn fattigare fick jag den idag. De var sån där webaffär tror de hette "teknikproffset", så de va ju nya grejer. Datorn laddas i alla fall igen och allt funkar helt perfekt.
Och glad är jag! :)

Kommentarer
Postat av: far

jaha det var inte internet som va slött då ?

du vet att far aldrig blir arg om man säger som det är kram från pappsen

2010-01-23 @ 18:15:53
Postat av: sandra

haha.. eem hälften sant där. För de internettet på johnys data e riktigt segt. Men de som är på DELL datorn funkar mycket bättre :P



Ja vet jag säger faktiskt alltid som de är. Men nu skämdes jag lite och ville hitta lösningen FÖRST :) Sen säga som de var.. ;)



Puss och kram på dej med pappsen! :)

2010-01-24 @ 16:42:34
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0