Gratis är gott ;)

Va på Åhlens idag och skulle köpa värmespray och coverstick. Syoss hade ett för bara 59 spänn (?), så tänkte testa. 

Sen när jag skulle betala, så började jag snacka men killen i kassan. Så frågade han om jag brukade använda Biotherm, och undrade om jag ville ha gratis prov.
Sen skrattade han och: "eh dum fråga kanske? Klart man vill ha gratis grejer!"
Haha jag höll ju med och helt plötsligt stod jag jag med parfym prov, dusch gelé till Johny från DKNY (luktade riktigt gott) ;) och varsit par pilotbrillor haha ;p

Haha killen bah: haha så nu fick jag rensa lite här!

Sånt gillar vi ;)                 
          
                                           De inringade var de jag köpte :p


Kommentarer
Postat av: elin

Hej sandra! Det var inte igår! Jag har förstått att du är grym på webbdesign och tänkte höra om du skulle vilja och ha möjlighet att hjälpa mig lite med en ny blogg jag funderar kring. kram

2010-01-29 @ 12:35:36
URL: http://littleboring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0