Volymtången har äntligen kommit!

ÄNTLIGEN! Som jag väntat haha, fan jävla snö oväder som har orsakat seg leverans. Men nu är den här. 
Jag har verkligen tröttnat på mitt platta jävla skit hår. Jag har försökt med allt som skulle kunna ge lite volym. Men..NÄ, nä, nä, nä!!
Och om jag skulle få lite volym och verkligen bah "YES ÄNTLIGEN!!".
Sen efter 5 minuter senare ser jag ut som en dränkt katt. Skit kul, verkligen..
Så nu jävlar har jag köpt mej en "fluff tång", Och den är underbar. Jag har varken sprayat eller tuppat efter, bara tryckt lite med tången, och de har fan hållt hela kvällen! Lööövely <3

                          
                                            (Haha hemska bilder, va så trött efter jobbet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0