Detta har Sandra haft för sig idag:

Klev upp 20 över 5 (som vanligt) och fick skjuts av sin älskling till jobbet vid klockan 6.
(Får skjuts varje måndag-onsdag av min fina pojk eftersom all jävla snö. Jo jag är väldigt feg med att cykla när de är snö, även om marken skulle vart hal som sandpapper, cyklar jag inte när det är snö. Då går jag hellre. )


Jobbade sina 6 timmar och gick sen hem vid halv 1.
(Tänkte åka hem till mor och far men så blev de ju inte för de inte gick någon buss j*vel vid halv 2 helt plötsligt. Så sket i det och stannade hemma eftersom jag knappt hade hunnit hem och vända.


Pillade lite på datorn i väntan på att Johny skulle komma hem.
(Satt och tittade lite olika yrkesval, kläder, bloggar, mailen och annat... och jo de tar tid)


Gick till gymmet med Johny när han kom hem.
(1,5 svettig timma blev det på gymmet. Varmt som tusan var de och knökfullt med folk, men kroppen fick arbeta minsann)


Vi lagar lite mat och duschar samtidigt.
(de va lite trix att tvåla in sej samtidigt som att vispa smeten, men de gick... HÖ HÖ, nej en lagade mat medans den andra duschade och tvärt om. Ugnspannkaka blev det.)


Sandra sitter nu och tittar tv och bloggar.
(Johny ser nått om andravärldskriget, ingen höjdar tv-kväll ikväll.)



Resultat: Seg dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0