The boyfriend shorts

                                                      

                           

                            

Jag är så lycklig jag har letat men har inte hittat några snygga jeans shorts (de har väl inte helt vart säsong för shorts heller). Men så var jag inne på H&M igår och då bara hänger dom där! Mitt framför nästan på mej, 99 spänn! Lycka!! För 99 kronor tyckte jag de va riktigt fina. Dock är de knapp gylf, så jag lär ju hinna pinka på mej innan jag fått upp den i tid, haha ;)

Köpte för övrig bara en svart kortärmd "armpuff" tröja. 79:90. De e sjukt ju! Älskar H&M's nya priser, mycke snyggt under 100 lappen måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0