Jävla förkylning :(

Fan snoren rinner och ögonen rinner. De vider om näsan och hela huvudet är tungt. Stel som faan i hela ryggen och känner mig varm om panna och kinder. ÅÅÅh va roligt! Fan jag blir så frustrerad när jag är sjukt. För de finns inget att göra åt de. Har man huvudvärk kan man ta en alvedon. Har man mensvärk kan man vira filtar kring magen och proppa sej full med värktabletter. Men när man är sjuk kan man inte göra mycke mer än att vänta ut skiten.

Skulle på 30 års fest i kväll vilket man sett fram emot. De blir de ju inte nu. Går inte, har ingen lust att gå och snora och nysa bland massa folk, ännu mindre lust att dricka och festa till lite.
Så jag åker hem till mamma och pappa och smittar av mej lite istället.. höh.. ska med bussen nu vid kvart över 6. Så tror inte de blir mer bloggande ikväll..

Kommentarer
Postat av: jusss

haha wtf jag är supersuperförkyld jag med mår riktigt¨dåligt och drog hem till mamma och pappa jag med så har bott hemma typ 2 nätter nu ;) jag hatar att va sjuk, vill bli frisk nu !

2010-02-27 @ 23:38:31
Postat av: Sandra

Ja se vilken kompis jag är! Ville inte att du skulle vara sjuk ensam så då blev jag med sjuk för att stötta ;p höhö..

ja fy fan va man bara snorar, snyter och nyser :P

2010-02-28 @ 19:50:07
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0