Jag är näst intill invalid.

Jag spelade ju badminton i 2 timmar i tisdags? Mm..

Jag måste vara FRUKTANSVÄRT otränad eller något för i ondags vaknar jag med träningsvärk. Okej de gjorde ont i höger armen, rumpa och hela benen. Men de gick att röra sej. Så jag var på jobbet, de va lite kämpigt men de gick. Sen i Onsdags kväll hade jag så ont så jag kunde varken gå eller lyfta höger armen. Hela natten har vart kämpig, varje gång jag skulle vända mej vaknade jag och de tog fan minst 1 minut att vända på mej!
ATT VÄNDA PÅ MEJ!!

Fanns inte en chans att jag kund jobba idag. Kunde knappt kliva ur sängen. Helt sjukt har aldrig vart med om något liknande!

Haha jag skulle värma lite pannkakor idag. Så jag lyckas ta mej ut i köket, och tillåmed stoppa in en pannkaka i mixron och värma den. Men sen skulle ja ha ut den jäkeln. Och utan att tänka mej för tar jag ut den med höger armen, vilken inte pallar tyngden och jag tappar helt kontoll över armen så min tallrik med pannkakan på far in i väggen och landar tillslut på golvet med ett jäkla skrammel. Jag står och svär ett X antal svordomar. Och de tar mej nog minst 2 minuter för att få in nästa pannkaka i micron. Så detta är vad jag sysselsatt mej med att göra idag..

Blir hemma imorgon med. Skulle jobbat 8 timmar, men jag inser att de går inte.
Jag bara hoppas HOPPAS att min träningsvärk försvinner snart..

Kommentarer
Postat av: mamsen

FÖR FASEN TRÄNINGSVÄRK ÄR INGEN SJUKDOM 2DAR HEMMA ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! ÄLSKAR DEJ IALLAFALL

PussoKram/Mamsen

2010-02-19 @ 19:27:41
Postat av: Sandra

Nej men halllååå va...jag sa väl aldrig att jag va sjuk mamma lilla? Jag var invalid. :P Kunde ju förtusan inte röra mej och mindre arbeta. Så jag förstår inte varför man inte kan va hemma för de? Hade ju ont så jag skrek ibland.



De mesta släppte igår som tur var, så nu kan jag svänga mina håriga lemmar igen! ;) Hööhö

2010-02-20 @ 12:45:54
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0