Godnatt!

Så nu har mitt hår äntligen torkat. Har gjort inpackning (vilket jag i regel gör varje söndag), och mitt förbannade hår vill aldrig torka. Tänkte skona mitt lilla hår ifrån hårfönen, och gå isäng med vått hår ska man egentligen inte göra. Dels för att de skadar håret, och dels för jag ser ut som ett troll när jag vaknar. Så jag har suttit och ruskat på huvudet och fluffat med händerna för att de ska torka. Jag duschade egentligen vid halv 10. Men satt minst en timma med inpackningen (glömmer alltid bort att jag har de i) :p  Men nu ska jag hoppa isäng! På tok för sent som vanligt.. Sov gott! :)


                                     

                                     

                         

Kommentarer
Postat av: Ella

Min lill sötnos ^^

2010-02-22 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0