Dagens klantarsle!

Haha ja fråga mej inte hur jag lyckas med allt asså :p

Nu är de ju så att jag klantat mej lite.. (som vanligt höh)

Några som saknar header bild och undrar vart tusan den har tagit vägen. Höhö jo de ska jag förklara..
De e nämligen så att jag råkat tagit bort de bilderna..

Och häär kommer förklaringen:
De e nämligen så att jag har 2 bloggar (rättare sagt "hade") den ena är min vanliga, den andra hade jag till att designa bloggarna i. Där laddade jag upp alla bilder och sånt. Så alltså har alla bilder vart sparade där. Och när jag tog bort den bloggen försvann bilden. Och då kunde era bloggar inte hitta webplatsen till bilden längre, vilket resulterar: inga bilder i era bloggdesign.

Fråga mej inte varför jag skulle ta bort den bloggen, men jag fick bara för mej de. Jag tänkte ju inte på att alla bilderna va kopplade till den. MEN jag har vart smart och sparat allt på min dator så alla bilder och sånt finns kvar!

Så Emelie och Jannicke hör av er så ska jag fixa till era bloggar till de normala igen! :) Malins är redan fixad i alla fall.
Ja har man inte arbete så skaffar man sig ;p

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0