Play me a game

        


Åh jag vill så gärna köpa ett nintendo wii!! De kliar ordentligt i fingrarna. Speciellt när de kommit ut med så fina utgåvor nu. De är ju så jäkla roligt. Och jag tycker faktiskt just träningen funkar bra. För det är något som är roligt samtidigt som man tränar. Wii fitness board är ju jäkligt rolig och bra. Just att den väger in en och man varje dag kan se om man gått antingen upp eller ner. Lånade mammas och pappas wii förra hösten och tyckte minsan att de gav lite resultat, för det var samtidigt en träning jag inte tröttnade på.

Till våren ska jag tusan köpa mej ett, men denna månad har man banne mej inte råd, tyvärr har det köpts andra onödiga grejer och julklappar förståss :) Däremot blir det inga dyra julklappar i år. Utan mest bara en klapp för grejens skull. Man kan faktiskt inte ha en jul helt utan julklappar. Vad ska man då göra efter Kalle Anka??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0