Det är fredag, fredag, fredag, fredag, fredag......!

Haha fredagen är lagom efterlängtad?? ;) Jag slutar 18 idag! Och sen ska jag ha heeeelg!! :D De va 8 veckor sen jag sist hade en hel helg ledig. Ska bli riktigt härligt. Jag ska kliva upp skit tidigt så vi kan hitta på massa saker! 

På lördag ska vi i alla fall till Köpenhamn på julmarknad så då tar vi tåget ifrån Lund. Ska bli skit mysigt! :) Söndag får nog gå åt till julklappshandel.

Just de var julbord med jobbet i onsdags. Vi hade jätte kul allihop. Däremot var de lite dumt planerat med bowlingen. För vi käkade innan vid halv 7 och sen skulle vi bowla vid 9. Tyvärr var det ju sen när bowlingen tog slut så bah, jahapp va fan gör vi nu då? Många skulle jobba dagen efter och kände inte helt för att gå vidare. Jag och Annette hittade dock spelhallen så vi åkte skidor haha. Johny kom sen och hämtade mig och Linda. Annette skulle sova hos sina svärföräldrar i Malmö. Men vi hade roligt, de är ett väldigt kul gäng.

Jag bara älskar mer och mer att jobba där. Även om vissa dagar kan kännas lite för långa. Så är det ändå väldigt kul. Och man börjar känna sina arbetskamrater bra nu, och har väldigt kul med dom. Malena kom med en present till mig i onsdags. Hon bah: Här de är ett litet tack för bra arbete under VIP kvällen! I paketet var det en vit halsduk, blev värsta glad behövde faktiskt en ny och den va jätte fint. Värsta gulligt av henne! :)

Nu ska jag in i duschen och sen till Jobbet :) Det är FREDAG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0