Dan före dan, före dan, före doppar dan.

Hallå, nu var det ett tag sen.

Vad jag har haft för mej? Mest jobbat. Julhandlat och julmyst med älsklingen. I söndags sussade Hanna över. Vi lagade tacos, spelade mario och dansade oss svettiga och sjöng tills halsen värkte. Slöt med att vi satt upp och pratade till två. Helt underbart <3 Va jag älskar denna människa! Har insett att jag inte riktigit tror att jag kommer klara av en hel månad utan henne. Hon ska till Thailand i januari. :(

Fick så fin julklapp av henne också. Blev jätte glad. Tack älskade vän för att jag har dej!


Jag och Johny har köpt Wii, hittade en billig på blocket. Så de har vi också aktiverat oss med. Och jäklar va kul det är! Vi har köpt gamla mario, just dance och nya donkekong. Så vi sitter nästan och nördar varje kväll haha.

På tosdag åker vi hem till Gotland! Åh va jag längtar!! Ska bli så otroligt mysigt att komma hem igen. Har inte vart hemma sen i somras. Så ska bli ritkigt kul. Däremot har vi fullbokat eftersom de inte blir så många dagar.

Torsdag 23: Hela dagen kommer nog gå åt att köra och åka båt så kommer förhoppningsvis till gotland runt 12-1. Åker ut till Klinte direkt.
Fredag   24: Firar julafton hemma hos min familj, sover där.
Lördag:  25: Åker tidigt i från Klinte för att fira julafton med Johnys familj. Sover där.
Söndag  26: Åker vi och träffar vänner på varsitt håll. Jag ska träffa Sanna och Jusse och kanske om man hinner, gå ut och käka med dom. Sen ska jag åka till Klinte mot kvällen för pappas band ska spela.
Måndag  27: Är med familjen sista timmarna innan Johny kommer och hämtar mej och katterna och åker till båten som går vid 5 på kvällen. Sen blir det köra heela natten.

På Tisdag ska jag jobba men ska försöka ta ledigt. Känns som det kan bli väldigt sent innan vi kommer hem. Johny ska va ledig hela veckan, vill också va ledig :( Men måste tusan jobba. Lär inte bli mycket till lön annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0