Skånes största smartskalle..

Hallå! Ja vill inte skryta, med ibland är man så där alldeles extra duktig. Igår hade min mobil laddat ur och stängt av sej. Så när jag pluggar i den när jag går och lägger mej, så tänkte jag att jag lika gärna kunde knäppa på den.
"Ange SIM"
Yes box... whaait... Va fan va de för kod jag hade??
"Knapprar in 4 siffror, jag näästan är säker på."
"Fel SIM- kod 2 försök kvar."
"Heh.. okej, tänk efter. Jo men de måste vara så här..!"
"Fel SIM- kod 1 försök kvar."
"Whaaaataaa f*ck!?!?.. okej jag testar i morgon när jag inte är trött.."
Går på toa, efter toabesöket är jag helt hundra på vilken kod de nu va.
"Knapprar in 4 nya siffror, stensäker denna gång."
"Fel SIM-kod var snäll och ange PUK-kod."
"FUCK!!!!!!!!!"

Så alltså är min mobil avstängd just nu.. Johny har inga pengar på sitt kort just nu, så jag kunde inte ringa till kundtjänst från hans heller.. Men han ska väl ladda på imorgon igen. Så gott folk, imorgon KANSKE ni kan nå mej igen..

Vi var i alla fall i Malmö idag och titta lite, massa folk och ännu mera MAT. Fan så mycke mat så de kunnat mättat hela afrika. Allt möljigt fanns det, johny köpte en "langos".. För er som inte vet va det är: Något märkligt runt bröd som de typ, friterar? och sen lägger gräddfil, rödlök och skinka på (i alla fall vår lango). Faktiskt gott. Glömde min kamera hemma. VÅR kamera. Va inne och kikade på H&M i Hansa gallerian. Jag skulle kunna döda Hanna just nu för att få tag på hennes "H&M stuff" kort.. Inte ett dugg avundsjuk på den 25% rabatten hon får på precis allt i alla H&M butiker.. inte aalls..

Hitta mig en grön skjorta jag gått och fantiserat om nu ett tag. Den är helt perfekt modell, transparent och grön. 99:- Och jag använde min 50 kr check, så 50 spänn kosta min skjorta (ULLAALAAAA..tänk om alla kläder kunde kosta de??)
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0