Provjobb

Halloj! Va på arbetsinterjuven idag. Kändes bra faktiskt. Super trevlig ung chef, var riktigt kul att sitta där och snacka med henne. Kändes så avslappnat och bra. Så jag HOPPAS de blir ett jobb!

När jag var påväg därifrån ringde hon och frågade om jag ville komma och provjobba imorgon. ABSOLUT sa jag! Så imorgon ska jag va där och jobba vid 10 till 13. Spännande!! Pirrigt, vet inte riktigt va jag får göra, jag kan ju inte så mycket om va de har för skor, men ska bli jätte roligt! ^^

Haha sitter och pluggar på och försöker se vad det har för typer av skor och försöker memorisera dem. Inte det lättaste. Men rätt roligt! :) Försöker även kolla upp vad de har skrivet om skovård och liknande.

Önska mej lycka till imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Lisen

Good Luck

Kram

2010-08-26 @ 09:26:35
Postat av: Patricia

Vad roligt! Grattis, det kommer gå fint :) Kram!

2010-08-26 @ 11:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0