Nova Lund

Har var i Lund hela dagen och mysat. Eller vi var på Nova Lund, stort shoppingcenter i början av Lund. Så vi har fikat där. Jag köpte en skjorta för mina sista pengar. Haha Jag hade 250 spänn från början. Köpte en väska på H&M för 200. Lämnade tillbaka. Hittade skorna jag bloggade om för någon dag sen på Center syd för 250. Köpte hem. Gick inte att gå i! Är ju en jäkla klack. Kom på att de inte va så bra som jag tyckte först. Dock snygga. Lämna tillbaka idag. Hittade en snygg skjorta på Gina. 200. Och denna behåller jag nog faktiskt.

Tips. För dom som letar skinnbyxor, har Gina ett par snygga leggingsaktiga för 199. Rejält tajta. Haha däremot såg jag bara avsnittet av "Vänner" framför mej när Ross har köpt skinnbyxor och sen går på dejt...hahah.. Dom liksom knirrade på samma sett när jag hade dom på mej haha.                             
                               
                              
Orkade inte fota skjortan. Byxerna/leggingsena var dock blankare och snyggare i verkligheten än på bild. Hade vart snyggt ihop däremot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0