Höstens trendigaste jacka från H&M.

Som många säkert sett och hört så är "fårpälskrage" på jackor i stort fokus i höst. Och varje klädkedja har sin variant på Burberrys fårpälsjacka. Men däremot har jag hitentills tyckt att de vart rätt fult, vissa jackor har vart helt okej. Tror det var Lindex som hade en rätt snygg modell. Men H&M har precis fått in den här "skinn"jackan. Och jag måste faktiskt säga att den här tycker jag är ritkigt snygg. Hoppas dock den ser likadan ut i verkligheten. Lite osäker på hur fårpälsen ser ut pga det låga priset. Vet inte om den kommit in i affären än. Skulle gärna vilja klämma, känna och testa lite. Jäkla Hanna har åkt till Gotland så kan inte kolla med henne. Haha min lilla insider på H&M ;)
                             

Kommentarer
Postat av: mamsen

hej du! du är helt rätt ute ska det vara päls så ska den sitta på kragen allterntivt ärmslut,,inte i hela jackan,det j.........la håret hårar av sej på alla mörka kläder



Puss Puss/mamsen

2010-08-28 @ 19:25:42
Postat av: Sandra

Mamsen hänger med ;) Däremot ska det visst vara hela jackan för fuskpälsen är jätte stor den med i höst ;) Eller fuskpäls över huvudtaget. Så det är bara fram med hårrullarna!! haha

2010-08-28 @ 20:20:05
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0