Eurosko

Arbetslösa lilla jag låg och sov när ringsignalen frå min mobil väckte mej."..Hm ett nummer jag inte känner igen?" Tänker yrvakna jag och: bäst att använda "Hej det är Sandra".. Jag svarar alltid med, vet inte varför bara blir så: "Hallå?" i vanliga fall. Och hur trevligt är de egentligen?

Den som ringde va en super glad och tevlig chef från Eurosko som precis hade kommit tillbaka från semestern, och undrade om jag ville komma på interjuv på onsdag. Wiiiiiieeee!!!

Åh va glad jag blir! Ska bli jätte kul. Hoppas hoppas detta ger ett litet jobb. <3 


Kommentarer
Postat av: mikkis

nej va kul gumman!!! du måste berätta sen hur de gick :D:D håller tummarna hårt!

puss <3

2010-08-24 @ 15:55:28
Postat av: Lisen

HÅLLER TUMMARNA

Kram

2010-08-24 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0