Slut på körvecka 1.

BLÄÄÄÄ. Skit dag!

Fan min förkylning var så bra igår, var på jobbet och körlektionen gick jätte bra. Vi var och skrev på papprerna till lägenheten i Malmö. Så nu är det helt klart. VI FLYTTAR I JUNI!!! :D Ja dör så spännande de ska bli!

Sen vaknar jag vid 3 i nättras och kunde inte andas. Jag hade ett lufthål stort som ett supersmalt sugrör. Och de gjorde så fruktansvärt ont. De var så jävla rått och svullet så jag låg bara och kippa efter andan och trodde seriöst att jag skulle kvävas till dötts. Aldrig vart med om något liknande. Så jag kastar mej ur sängen och försöker få i mej lite vatten och en stepsil. En timma senare hade halsen lagt sej någolunda så jag kunde gå och lägga mej och somna om. Så idag har ja då vart hemma.

Har ändå kört eftersom de inte går att avboka. Gick inte alls bra. Var helt slut i kroppen och helt okoncentrerad. Hela min kropp och huvudet skrek efter hem och sängen. Ursch ville bara gråta när jag var klar. Känns som borde kunna mer. Eller fall göra rätt!

Jag vet ju att jag inte ska ha kopplingen nere när jag svänger, jag vet att jag ska släppa upp kopplingen saktare, jag vet att jag ska sakta ner mycket i svängarna, jag vet att jag ska titta i döda vinkeln, jag vet att jag inte ska vänta så länge på de andra bilarna. MEN NOG FAN GÖR JAG/ GÖR JAG INTE DET. Blir galen.. :(

Aja nu ska jag koppla av lite i helgen och smält bilkörande och hålla tummarna att jag kommer rocka på måndag!
På lördag ska vi ut till fårö ett gäng och grilla o mysa och sova där. Ska bli kul! :)

                  
                                                       Igår på körskolan

Kommentarer
Postat av: mamsen

kämpa på gumman,du kan!!!!!!!!!!!

kram mamsen

2010-04-30 @ 17:52:47
Postat av: Sandra

Tack för peppingen mamma! <3 :)

2010-05-01 @ 11:35:04
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0