Sjuk dag TVÅ

Godmorgon!
Ännu sjuk Wihoo...! Vaknade av den underbara känslan att något blockerade mina andningsvägar. kastade mej ur sängen och kippade efter andan. However.. Ska strax iväg till körskolan. Måste ju, trots förkylning.

Dock blir de alltid gale det där när man är hemma och sjuk.. man ska ju liksom hålla sej hemma då. Lite av poängen med att va hemma och sjuk. Men jag har ingen tid till att sjuta upp intensiv kursen. Eftersom jag ska skriva upp den 19 maj, och sen flytta runt 27-28 juni. Så hoppas chifen har något slags överseende om hon skulle se mig körandes. För förövrigt är jag inte speciellt pigg nej. Min rygg är fruktansvärt stel. Trots massagen jag fick i går av älsklingen.

Thim ska plugga lite innan hans körlektion så jag tänkte göra detsamma. Ska köra lite med pappa efter också. Behöver all träning jag kan få.. 

Tjing så länge.

             

Kommentarer
Postat av: Lisen

Lycka till med körkortet, ser fram mot att du kommer körande hit snart, skall bli jätteroligt

Kram skåningarna

2010-04-28 @ 10:09:52
Postat av: SARA.

kul att du börjat med körningen :) hoppas de går bra och att du snart har körkortet:):) Fick precis ett samtal av min mammas ex då han hade varit och kollat på en lägenhet men den passade inte honom så då hade han tänkt på mig och min kille. vad jag förstod låg den vid typ signalen och skulle kosta 4700 i månaden. och var en liten 2a. Så jag ville bara höra med dig vad eran kostar och om de var ett bra pris. Har ju bara bott hemma så jag har ju ingen koll hehe :P



sen tänkte jag bara höra om du hade frågat dem du bor vid? :) förstår självklart om dem skall hyra ut till turister men lika bra att fråga dig först :P hehe <3

2010-04-29 @ 15:27:03
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: mamsen

HÖRRE DU!!!!!!!!!!!!! Duuuuuuuuuuu sa att du inte skulle blogga mer och vad händer,av en händelse kollade jag bloggen och vad ser jag...........!!!!!!Nu bloggar igen du utan att säga något till din MOR!!!!Sicken barn jag har.En hälsning till mamma Lisen vi ses i Skåne fram över hoppas jag.Kram Mamma Mona!!!

2010-04-29 @ 19:58:31
Postat av: Sandra

Ja du Lisen om jag kommer körandes vetti sjutton :p Men vi kommer!! :D Ska bli jätte kul att se er och alla moppsarna!!



Haha förlåt Mamma, men jag gissade mej till att du nog skulle upptäcka det rätt snart ändå ;)

2010-04-30 @ 00:48:16
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: Lisen

hej Mamma Mona, ja nu kanske vi ses lite oftare, ni kommer nog att flytta ner också, här är LJUVLIGT

Kram Lisen med flock

2010-04-30 @ 09:27:40
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0