Nu lägger jag ner ett tag.

Jag lägger nog ner bloggen nu ett tag frammåt. Kanske tar upp den senare i år, kanske inte. Får se.. 

Just nu är det inge roligt att skriva här längre, tycker inte man har tid, lust eller ork. Har inte hänt sådär jätte mycket heller tycker jag, så de e inte så mycke nämnvärt att ta upp här i bloggen :p Så är de lite sällan man får feedback (kommentarer, ect), lite synd med tanke på att de ändå är nästan ett 20-tal som läser. Men tack för de fina små kommentarera <3  

Framöver har jag ju lite på gång..så får se om de kommer nått ändå. Men tjing tills dess.. :)


Kommentarer
Postat av: Lisen

Alltid lika roligt att läsa din blogg även om gamla morsor inte alltid kommentarar inläggen, så jag hoppas INTE du lägger ner din blogg, alltid lika roligt att se vad som händer på ön.

Kram Skåningrna

2010-04-16 @ 10:34:51
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: emelie

Vad tråkigt gumman! Jag tyckte att det va kul att läsa även om jag är dålig på att kommentera :( hoppas allt är bra annars!

2010-04-18 @ 20:47:36
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/
Postat av: SARA.

TACKTACK :) allt bra med dig sandra? tycker verkligen inte att du ska lägga ner bloggandet :)

2010-04-21 @ 21:57:44
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: SARA.

Jaså ska du flytta till malmö? gu va roligt:) va ska du göra där? Ne min mamma och hennes sambo gjorde slut så jag flyttade bara me henne till en annan lägenhet så de var ingen lång flytt :P Men jag letar boende istan nu över sommaren. sen efter sommaren har jag planer på att lämna ön tror jag :)



Okej, men de kommer gå bra. la ner mitt körkort också men tog de för ca 1 månad sedan. Så du kommer fixa de galant :) Se bara till att sätta ett mål när du vill ha de klart, annars drar man bara på det hela tiden. Men det är så skönt att äntligen ha det klart!!



va gullig du är :) KRAM

2010-04-22 @ 11:28:10
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: SARA.

hihi tack :)



jo men det är ju kul att testa lite nytt, gotland är ju inte allt liksom :) Men jag tycker de låter som en bra idé, bara att åka dit och testa och skulle det inte vara bra så finns ju gotland alltid kvar. Jag håller me dig, gillar också skåningar :) har några kusiner som bor i malmö också :)



jaha okej, jo förstår de dem kan ju få minst 7000 i veckan för att bara hyra ut en liten 1a. Men de skulle vara gulligt om du bara kunde höra :) Men som sagt förstår dem som hyra ut till galna fastlänningar som betalar vad som hihi :)



jag är inte så sugen på att plugga, eller jag vill jobba med kläder så känns inte som att jag behöver plugga nu iaf :) Jag vill kanske flytta till göteborg och jobba i en klädesbutik men vet inte än bara lite tänkande :)



hehe tack så mycket :) ja det känns verkligen skönt att ha körkort men de är fortfarande ovant. Älskar att köra men åker hellre för att ibland är man så ovan att inte ha någon som säger vart man ska köra hehe. Men man vänjer sig :)



vet inte om du blev klok av denna text hinner inte läsa igenom hehe :P du får fråga igen om de va något jag var otydlig med :P hehe



Kram:)

2010-04-23 @ 14:46:02
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: ELLA

Nej sandra va e detta?! de tillåter jag inte!

2010-04-23 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0