Keep on walking..

Nej jag forsätter kanske lite till ändå.. Va nog inte helt färdig när jag tänker efter ;)
Däremot ska jag fixa ny design, men tills dess blir de inge klokt bloggande. Men de blir de nog inte ändå på ett tag. Håller på med mitt körkort för fulla rullar så kommer inte ha så jätte mycke tid just nu. På måndag börjar intensiv körning!

Vart riktigt härlig dag idag. Johny och jag har vart på stan hela dagen och shoppat och suttit i solen på café ringduvas balkong och njutit! Underbart!

Sen blev det spelkväll med grabbarna. Johan och Jensa kom över. Haha vi hart suttit och bettet oss som galningar, va ritkigt skoj. Vem hade kunnat ana att fotbolls spel på xbox kunde va så himla roligt!? Visste inte heller att man hade en sån vinnarskalle, eller var sån OTROLIGT dålig förlorare haha. Sitter och svär och skriker stup i kvart för att någon jäkel kommer och tar bollen av mej. Men jag är grym, riktigt grym! Ge mej ett antal timmar lirandes sen jääävlar ska ni få se på fan! ;)

Jag letar också som en tok efter vår USB-sladd till kameran som verkar gått helt upp i rök.. Så de får bli ett inlägg utan bilder ikväll.

Nu ska jag gå och lägga mej!

Kyss.

                                    
                     
                     
                            Haha koncenterade grabbar ;) Ni vet när de gäller liv eller död..
                      
                                                           Dippa pause!

Nu såg ju grabbarna jäkligt sammanbitna ut. Men de va liv på dom kan jag säga, haha kul hade vi :)

Kommentarer
Postat av: Lisen

skönt att höra att du inte la ner bloggandet

Snart ses vi skall bli skoj, föreslog till min kära dotter att ni kunde börja Gymma när du flyttar ner, vilken blick jag fick, så raskt fick vi på oss skorna och långpromenad med hundarna, MYCKET SKÖNARE

Kram

2010-04-25 @ 17:04:39
Postat av: Sandra

Nej känner att jag har lite kvar ;)



Jo de ska bli så kul att träffa er igen!:D Har saknat er! De är inte alls långt kvar nu, vi kommer nog flytta ner midsommar helgen.



Haha! Kan tänka mej de :p Jo de är mycket skönare att ta en långpromenad än att gymma. Tror också de gör mer nytta, just att man får komma ut i friska luften och röra på hela kroppen! :) Hälsa din kära dotter att jag saknar henne galet mycket!



Kramar

2010-04-26 @ 10:26:25
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: Mannen i hemmet !

Ville bara tillägga att i denna fartfyllda spelkväll med Fifa 2010 i farten.. Hör och häpna folket .. Men det var faktiskt Sandra själv som förde Livet och Våldet till detta fantastiskt roliga och bästa spel !

2010-04-26 @ 21:13:42
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja va ju inte ensam om att hålla låda, men så våldsam va jag inte, sen att ja rååkade ge dej en liten puff på armen förtjänade du, gotta sej lagom i "segerchester" säger jag bara. Haha jens kommentar: "Sandra blir till en arg turk när hon spelar fotboll" :p

2010-04-26 @ 21:41:42
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag vill också vara med och spela någon dag! :)

Missing you :)

2010-04-30 @ 01:06:53
URL: http://suicideblonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0