Jag lever!

Halloj, nu va det ett tag sen va?

Gran Canaria var helt underbart! Åh de e så härligt att ligga ner sjunken i en solstol med en bok i handen och solbrillor på näsan och knappt några kläder på kroppen och bara njuuuta av värmen och solen och LEDIGHETEN. Alla behöver nog fly lite från vardagen ibland. De är värt ett par tusen att bara få komma iväg och känna sej lite levande igen efter en så lång och kall vinter.

Hade en jättehärlig påsk hemma vid mamma och pappa! Vi kom ju hem på skärtorsdagen så vi hade nästan en vecka till ledigt. LYX!! ^^

Och just det! Ska börja intensivkörkurs den 26 april. Och sen blir det uppskrivning den 19 maj och uppkörning den 20. SÅ nu håller vi tummarna! Haha kände att nu var det nog tusan dax för mej också att skaffa mej ett körkort :) Nu känner jag mig redo och jag vet att de kommer gå bra! 


                        
                       
                       
                        


Kommentarer
Postat av: H.

Saknar dej oxå! Du kommer klara körkortet galant! Kan vi "raca" sen du & ja!;) Förresten, fan va läskigt, typ precis en planering på min intensiv kurs hade jag. Hade oxå uppkörning runt den 20 maj:D haha ja lovar gumman, de här va menat att det skulle hända!:D

2010-04-11 @ 10:37:18
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0