En solig söndag.

Gud vilken härlig dag! Först åkte vi till galjbeget med kissarna och tog en promenad med kissarna. Och va glada de va, Rocky sprang så vinden blåste upp hans lilla plym till svans och Tyson åt upp ett antal grästorvor. Haha lekte apport med Rocky, han e jätte duktig på att hitta pinnen dock förstår han inte heeelt poängen med att komma med pinnen...

Sen åkte vi ner till glassbaren och tog oss varsin bägare med hela TRE kulor. MUMS! Nu sitter Jensa här och spelar Fifa med oss. Vi ska nog ta och kika lite film men först ska jag kasta mej in med huvudet före i duschen en snabbis!

                          

                                        Idag värmde jag kroppen i detta.

      
                                Rockan och jag på Galjbergs promenad :)

Kommentarer
Postat av: SARA.

haha jag började också mäta tummen XD haha.



Ne jag har faktiskt aldrig varit i malmö eller när jag var liten men de minns jag inte. Men kan tänka mig att de är mysigt :) Mina kusiner kommer alltid hit hehe. Men i sommar kanske man tar en tripp dit :P håller helt med dig, älskar skånska de är verkligen såå mysigt :)



va gullig du är :)



ja visst är det så känns nästan som att man måste plugga. Men först vill jag jobba med kläder sedan får jag se om jag vill plugga inom det också :) aa jag har fått jobba extra på kappahl sedan jag hade praktik där i 9an :) så jag älskar verkligen att jobba med kläder. Men helst skulle jag vilja jobba på typ monki, topshop eller H&M eller så :) så därför får man åka upp till fastlandet och testa :)

va vill du jobba inom?



aa det är verkligen skönt med körkort, man slipper att som sagt be någon köra än hela tiden. men bussen tar jag fortfarande från och till. Åker fortfarande gratis och bensinen är svin dyr så man får göra så ist hihi :P



KRAM



2010-04-25 @ 22:54:31
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Ellen

Fin skjorta babie :)

2010-04-30 @ 01:09:26
URL: http://suicideblonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0