Blä,Blä, Blä..!

Ursch de är så typiskt! Tror ni inte att jag blitt sjuk!? Idag, till första körlektionen. Great! Fan hade ont i halsen idag och imorse var den jätte tjock. Gick ändå och jobba för tänkte att: "Aja, halsen kan väl inte göra så mycket?"
Men sen blev jag tung i huvudet och hela kroppen värkte. Jag vet inte varför, men när jag blir förkyld så får jag så ont mitt mellan skulderbladen. Blir så jävla stel i hela ryggen och orkar ingenting. Skulle springa upp för en trapp, trodde nästan jag skulle få hjärtklappning!

Härligt att de kommer så lägligt till intensivkursen börjar! Men de går inte att skjuta upp, får gå dit ändå. Jag måste ha mitt körkort innan vi flyttar. Så de får bära eller brista..


                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0