Yeeees!!

Mitt paket har kommit! <3
Låg i postlådan. Trodde jag skulle få hämta ut det. Men jag älskar när saker kommer till dörren! ^^


När älskling och jag var i kalmar hittade han en jätte fin tröja som han passade så himla bra i. Men den fanns bara i Large.
Sen när vi kom hem tänkte jag gå till H&M och se om den fanns i rätt storlek där, och köpa den till han som lite överraskning, lite eftersom dom haft de lite tufft på jobbet och jobbat över en massa, sen är han ju helt enkelt världens bästa. Den fanns i Medium, men den va JÄTTE stor, och Largen han testade i kalmar kunde han nästan ha som klänning. Och Small fanns så klart inte. Eller jo i svart. Jag testade den och small va ju stor till mej så jag antar att den nog hade passat Johny. Frågade om de fanns i vitt, men självklart inte, vi bor på gotland!

Så jag gick hem och beställde den över nätet i stället. Och HOPPAS att den nu passar! Älskar att överraska. Jag hoppas han blir glad :)

           
                        Håll nu tummarna att den passar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0