Varför inte?

Ja vet inte, men ja blir bara mer och mer sugen på tatueraryrket. Tycker att de e så SJUKT cool att va tatuerare. Jo de gäller att kunna rita ritkigt GRYMT.. Ja är inte jätte duktigt på att måla, jag kan, ja kan grunder. Men inte mer än så. Men va jag hade gett för att va så duktig som dom är! Fan är sugen på att ta massa målar kurser och bli riktigt gry på att göra porträtt och färghantering. Och sen sätta sej och bli tatuerarlärling. Hade vart så sjukt kul. Men hade fan aldrig vågat. Tänk att sitta och måla något på en annan människa och den ska sen ha de förresten av sitt liv. Tänk om man skulle göra fel? De finns liksom inte, de misstaget får man inte göra. Hur pallar dom de? Jag måste ha ett suddgummi! Men de hade vart jäkligt häftigt! Jag beundrar dom stort!

Men vem vet vad som händer? Varför inte liksom? Du kan bli va fan du vill bara du går in för de..


                         Kat Von D så häftig tatuerar brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0