Va vill du bli när du blir stor?

Jag VET inte :(

Ja trodde ja visste, men ja vet inte.. eller mer och mer har jag blitt osäker på om jag verkligen vill bli förskolelärare.

Eller, jag älskar barn, och ja älskar att va på dagis. Men sen vet ja inte. Tänk om de inte är rätt jobb ändå? Ja känner bara att jag vill ändå göra något annat med mitt liv. Får nästan lite små panik över fall om ja ska plugga nu ivår ändå? Ja vet nog inte om jag är riktigt redo än ändå.

Sen har jag börjat fundera på det här med reklam. Jag tycker de e jävligt intressant och roligt med reklam, idé tänkandet, filmning. Allt som har med reklam att göra. Jag tycker det är fascinerande. Hade älskat att få lära mej photoshop på riktigt, att verkligen kunna det och sitta och arbeta med det. För jag älskar att sitta och pyssla i photoshop. Känner att ja fått rätt okej grepp om de ändå. Fastän att ja bara kan en väldigt liten del. men samtidigt är det ju ingen som har lärt mej nått om de heller. Utan ja har suttit flera flera timmar, och försökt lista ut, testat mej fram och kollat videor på youtube hur man gör. Tänk att få lära sej av någon som är riktigt grym. Och sen själv kunna utveckla det därifrån.

Jag hade nog älskat att jobba inom media.. men sen är de ju också de.. Finns de nå jobb där inom? De e lite svårare de..

Fan va allt bara rör ihop sej :( Funderar på om man kanske bara ska läsa någon kurs i Malmö. Jag är ännu ung, ja hinner få en hel utbildning, men tills dess vill ja va säker på va jag vill göra.

               
                                Photoshop - Yes oh yes <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lille gumman, vad du verkar förvirrad :/

hehe Jag kan tipsa om högskolan. Min brors ex flickvän pluggar nu sista året på typ reklam bla bla skolan. Hon älskar det och dom får lära sig typ allt inom reklam. eller om dom designar du vet skyltfönster.ett tips, kan ta reda på mer om du vill :P

2009-09-04 @ 06:45:34
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: Jenny

God morgon..vISST ÄR DET svårt att veta va man ska syssla med, rädd att man aldrig kan va säker på det jag vet inet om detta jobb jag har nu är rätt fast trivs bra nu o jobbarkompisarna är bra..



Jag har loreal, en silvrig / grå flaska den tycker jag är bra, men nyss tipsa min kollega mig om ett särskilt som gör att det blir mer grått/kall färg som finns hos några särksilda salonger men minns inte namnet ska fråga återkommer om svaret snart..



allt bra med dig annars?

sKÖNT MED fredag..

Kraamar

2009-09-04 @ 07:44:20
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0