Städ söndag

Idag/igår.. Har vi nästan bara städat. gjorde en riktigt renstädning av hela lägenheten. Förutom sovrummet (vilket jag egentligen hade behövt städa mest).. Men de va skönt att verligen städa upp toan och köket. Vår dusch har inte vart så mysig, jävla kalk och missfärgningar. Men allt försvann, vi hitta nått jäkla medel "klorin" hette flaskan, chockorange, funkade otroligt bra!! Sen luktade det badhus i hela lägenheten kan jag lova!! Haha :p
Vi har diskat och tvättat och varit riktigt duktiga :)

Mamma och pappa kom på fika en snabbis vid 5, dom skulle se bio vid 6. Alltid kul när dom tittar förbi, saknar dom väldigt mycket.

Dom va så gulliga dom hade köpt en liten söt plastblomma, och mamma hade köpt en sten som de stod "puss och kram" på. Blev jätte glad! tyckte den va så himla fin stenen :)
Sen hade mor min tagit med Klick och Fredag bara för hon vet att jag alltid älskar att läsa dom. Så hade dom med brownie. Mums, mums, mums. Mina fina fina föräldrar, underbara är ni <3

        
                                         Kvällen va räddad!!


                    
                                           Visst va de fina? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0