Pappa <3

Pappa håller på och tatuerar in en stor tatuering på sin högerarm. De e en bild på mej och min lillebror när vi va små. Inflätade i en bild på en varg (pappas bandsikon). Tror tatueringen kommer bli jättefin, och tycker de otroligt fint av pappa att göra en sån tatuering. Just att han har mej och min bror intatuerade på sin arm för all framtid. Betyder i alla fall väldigt mycket för mej.

Pappa du ska veta hur mycket du betyder för mej, utan dej hade världen min gått under. Du har lärt mej de viktigaste (jag anser) jag behöver veta och kunna här i livet. Du är den som puschar mej så jag får tummen ur röven. Och de e nästan bara du som kan de. Du och mamma har gjort mej till den person jag är idag. Och den person är jag själv faktiskt stolt över att vara. Ni är så sjukt underbara <3 

                   
                                 Pappas fina halvfärdiga tatuering! :)




(Mamma, min värld hade gått under utan dej också! De vet du )


Kommentarer
Postat av: Ella

Nej gud va gulligt av honom ^^

2009-09-02 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0