Paj bak och pimpvagnar


Shit va jag vart slut idag! Kommer ner till hamnkontoret och ska städa. Då ser jag min lilla vagn. UP side DOWN. Utan hjul. WHAT THA F**K ??

Haha mina små hjul har börjat gå sönder så vagnen typ "hoppar" fram, likt en riktig PIMP-bil typ. Hahah ser helt sjukt ut. (Åhh en städerskas glamourööösa liv! ) 
Kontorsassistent-tanten på jobbet började garva igår och bah: Va sjutton har du fått punka på däcket? :p
Så frågade jag om de visste någon som kunde hjälpa mej att byta hjul på skiten, för jag skulle få nya hjul idag. Sa de..

Så när jag kom idag hade dom vart så himmla gulliga och tagit av all från vagnen och tagit av hjulen. Värsta snällt av dom.. Tyvärr hade de dock inte kommit några däck. Och tyvärr skulle de typ ta 2 veckor... YEEEEEEJ!! Så dom fick skruva på hjulen igen. haha :p



Jag två ost och skinkpajar idag, men så blev det över massa paj deg så jag bakade äppelpaj på resten. Bara i med äpplen på med lite socker och kanel och skjuts in i ugnen.;)

Vanlig pajdeg:
100g smör/margarin
3dl mjöl
1-2 msk vatten

Smulpajs deg:
100g smör/margarin
2 dl mjöl
1dl socker

Hade dock ingen vaniljesås så jag gjorde egen. Den blev riktigt god!
I den hade jag:

En skvätt mjölk
Lite mjöl (Så såsen blir tjockare)
Vanilin socker
Socker
Lite florsocker


Ta bara i efter tycke och smak :)
Gjorde den i en kastull på spisen så klart. Vill du ha den kall så ställ in den i kylen ungefär en timma eller mer. Annars är den god varm eller ljummen ;)

     

Kommentarer
Postat av: H.

Hahahaha klockrent de där me städvagnen!

2009-09-24 @ 17:28:35
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0